Direktlänk till inlägg 19 november 2009

Long time ago..

Av Mia Corneliusson - 19 november 2009 14:52

HejHej, nu var det ett jävla tag sen jag skrev.. Änna glömt bort att skriva, har haft en del att göra.. Vet inte riktigt vad men i alla fall.. :P Nu sitter jag hos Gabriella, hon duschar så jag passar på att skriva här. ^^
Är sjuk som fan, jävla Rasmus som smitta mig.. Världens förkylning och febern kommer och går, är riktigt jävla hänging i alla fall.. Så ingen skola för mig denna veckan inte, jag som skulle behöva gå dit. Menmen, nästa vecka kanske ? Nu är det bara 5 dagar till Gabriella fyller år, då blir det kanske en liten utgång bara jag och hon.. Det hoppas vi på, hade varit skitroligt ! :) Den 28:e blir det firandet för Gabriella, då jävlar ska vi supa henne under bordet ! ;)

Ooh, lite närmare jul ska jag jobba på posten i Frölunda och tjäna lite extra pengar, ska bara sortera julkort.. Det blir gött, kanske inte så mycket pengar men runt 3000 i alla fall. :) Hej mellandags rea typ, hehe ! ;) Blir nog en tripp till Tyskland i december också, det gillar vi. :D

Nu har min tattooooo läkt med, älskar den ! Har ju fan ingen bild på den på datorn, det får fixas.. Kan väl lägga upp en imon. Blir nog en till tattooo i början av nästa år, funderar på en streckkod med mitt personnummer.. Är inte 100% säker på vart den ska sitta än, men det löser sig. :)
Nu kom Gabriella ut från duschen så nu blir det att röka och sen hoppa iväg till hennes syster ! Puss
  

 
 
Gabriella

Gabriella

20 november 2009 10:51

ditt nylle, jag ska supa dig under bordet ;)

http://gpatricia.blogg.se

 
Ingen bild

Mia

23 november 2009 23:07

haha, får väl se på det va ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia Corneliusson - 19 januari 2010 11:30

sitter i skolan och har Multimedia B, massa HTML-koder och shit.. ganska kul men är inte pigg nog just nu för att gilla de :p är inte lite hungrig heller, magen låter som jag vet inte vad ! uhuuuuuu ...

Av Mia Corneliusson - 15 januari 2010 11:47

Tattoooo den 21a, TAGGGGGA !

Av Mia Corneliusson - 21 december 2009 21:09

idag blev det posten igen, ganska okej.. men så jävla mycket julkort :o förstår inte hur det kan finnas så många ? haha xD fick typ 15 lådor idag att sortera :p det var ju inte att leka med precis, haha.. och får ju säkert lika många imon.. haha och ...

Av Mia Corneliusson - 11 december 2009 21:33

Äntligen helg, denna helgen blir det att sitta på lan, hängde med pojken min på något jävla lan.. :P Hehe, hade inget annat för mig så varför inte ? Laddat upp med spel på facebook och skumtomtar, kan det bli bättre ? Hehe ^^ Snart är det lucia, som ...

ko

Av Mia Corneliusson - 8 december 2009 15:06

Nu har jag och Rasmus köpt en julgran, en silvrig blev det ;) Naturligtvis en plastgran då, haha..är allergisk mot riktiga.. :) Vad har mer hänt det senaste tro ? Jo, jag har klippt lugg och piercat septum ! :) Tog ut mitt snakebite då med ^^ Nu ska ...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards