Direktlänk till inlägg 3 november 2009

hell yeaaaah

Av Mia Corneliusson - 3 november 2009 20:18

Varit lite halvt om halvt dålig med att blogga det senaste så passar på nu när pojken spelar. :P Hehe, nästa onsdag blir det tatuering, Längtar sjukt mycket, kommer bli såå bra. :) Nu är det bara någon dag tills man fyller år också, då blir det förhoppningsvis piercing också !! :D Kan inte tiden bara gå snabbare !! Hahahah x)
Menmen, nu blir det att lyssna på lite gamla godingar och kolla på mycket gamla bilder.. Skit roligt, hittar så grymt fula bilder, bilder som man glömt av att man hade.. ^^ Roligt att kolla igenom gamla bilder ibland, längtar tillbaka vid vissa tillfällen dock. Men nee nu blir det att sitta lite till vid datorn och sen hoppa iväg och hitta på något, känner att datorn inte är lika rolig som den var förr.. Det är ju lite segt, fast ändå inte.. Det menas ju bara med att jag har bättre för mig än att sitta vid datorn, och det är ju bra på ett sätt. :) Menmen nu ska vi se vad jag kan skrapa ihop för låt denna tisdagen.. :) Blir helt enkelt en Sugarplum Fairy låt, sitter aldrig fel. :) Pusss



 
 
karrååååå

karrååååå

3 november 2009 21:11

love sugarplum f

http://diradiro.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia Corneliusson - 19 januari 2010 11:30

sitter i skolan och har Multimedia B, massa HTML-koder och shit.. ganska kul men är inte pigg nog just nu för att gilla de :p är inte lite hungrig heller, magen låter som jag vet inte vad ! uhuuuuuu ...

Av Mia Corneliusson - 15 januari 2010 11:47

Tattoooo den 21a, TAGGGGGA !

Av Mia Corneliusson - 21 december 2009 21:09

idag blev det posten igen, ganska okej.. men så jävla mycket julkort :o förstår inte hur det kan finnas så många ? haha xD fick typ 15 lådor idag att sortera :p det var ju inte att leka med precis, haha.. och får ju säkert lika många imon.. haha och ...

Av Mia Corneliusson - 11 december 2009 21:33

Äntligen helg, denna helgen blir det att sitta på lan, hängde med pojken min på något jävla lan.. :P Hehe, hade inget annat för mig så varför inte ? Laddat upp med spel på facebook och skumtomtar, kan det bli bättre ? Hehe ^^ Snart är det lucia, som ...

ko

Av Mia Corneliusson - 8 december 2009 15:06

Nu har jag och Rasmus köpt en julgran, en silvrig blev det ;) Naturligtvis en plastgran då, haha..är allergisk mot riktiga.. :) Vad har mer hänt det senaste tro ? Jo, jag har klippt lugg och piercat septum ! :) Tog ut mitt snakebite då med ^^ Nu ska ...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards