Alla inlägg under oktober 2009

Av Mia Corneliusson - 28 oktober 2009 17:12

Gud vad jag är sugen på att hitta på något idag, men jag verkar ju vara den enda också.. Hur roligt är det att hitta på något själv på en skala då ? Inte roligt alls faktiskt.. :( Hoppas väl på att Anna kommer hit efter jobbet.. :)

Kanske borde hoppe ner och hyra en film ? :O :D Det är roliga grejer det ! Blablablabla .........

Ne nu får det bli musik och spela poker på Facebook, haha.. Puss



Av Mia Corneliusson - 27 oktober 2009 21:02

Woho! Vardagsrummet helt klart ! :D Skitfint blev det, är riktigt jävla nöjd ! :)
Ohh, längtar till helgen en del asså, på fredag blir det släcktträff.. Längesen man träffade alla, och så ska Rasmus få träffa min släckt för första gånger, ska bli spännande ! :D Och på lördag blir det halloween fest hos min syster, vet inte riktigt vad jag ska vara än men funderar på att kanske vara Hello Kitty ? Hehe, inte så förvånande kanske ?
Om ni har något annat förslag så får ni gärna tipsa mig och Rasmus. :) Heheh, nu blir det Desperate Housewifes och göra lite popcorn kanske ? :)
Just det, bara 9 dagar kvar tills jag fyller år nu ! Ensiffrigt !! :D Det gillar vi verkligen.. ^^ Puss



Av Mia Corneliusson - 26 oktober 2009 15:22

Idag är det 4 månader för mig och bby och mycket mer blir det ! :) Inget speciellt firande eller så blir nog lite myskväll med film osv senare, det gillar vi ! :D
På tal om inget så kom ju inte golvläggaren idag heller, ska man skratta eller gråta typ ? Är väl egentligen inte så förvånad men ändå.. :P Målarna fick komma hit idag igen på köpet med, dom hade ju gjort världens jävla slarvjobb med tapeten, haha jag förståår inte asså ? Hur orkar dom ens.. x)

Menmen i alla fall så kommer Anna förbi en sväng sen efter jobbet, första dagen för hon idag. :D Puss



Av Mia Corneliusson - 25 oktober 2009 20:14

Idag blev det Ullared som sagt.. :) Blev en del köpt, bland annat en stor 3D tavla på Michael Jackson.. Love it !! :D
 Det var väldigt mycket folk asså, hade lust slå alla med kundvagn eller något ! :o

Åkte klockan 9:30 och kom hem 16 typ :o ganska trött nu, men ändå så blev det att hoppa ner en sväng till affären och köpa söndagsgodis med AnnaPanna :D Det sitter aldrig fel det ^^ Hehe !

Nu sitter jag och Anna och kollar på Ensam mamma söker, grymt bra faktiskt.. :D Puss



Av Mia Corneliusson - 24 oktober 2009 16:40

Blev ingen ikea, tog en tripp till stan istället där jag handlade en stickad grå tröja och en klänning som jag ska ha på min födelsedag.. :) Bara 12 dagar tills jag fyller 18 nu ju, längtar som faaen ! :D

Just det, lov nu nästa vecka också ju, hehe.. Kunde inte kommit bättre, fast har dock inte fixat en praktik plats en ju, ingen som vill ha mig :( Får väl gå i skolan veckorna som praktiken är och jobba upp mina ämnen som jag ligger efter i istället. :) Det löser sig nog !
Oooh ! Imorgon blir det till att åka till Ullared, vet inte vad jag ska handla än men blir nog en del grejer till hemmet.. :D

Älskar Ullared, fast i för sig.. Vem gör inte det ? (a) Hehe, puss :)



Av Mia Corneliusson - 24 oktober 2009 00:54

godkväll ! :)
denna kväll har varit väldigt mysig måste jag ju säga :P blev att sitta hos papi med, syster, bror och naturligtvis papi. :D kollade idol och spela guitar hero ! myspys de, massa godis och någon cider blev det med.. men nu sitter jag och väntar på att Rasmus ska komma hem, vilket är ganska snart :)
imorgon blir det en liten tripp till ikea med, aldrig fel med ikea ^^ nu ska jag lägga mig i sängen och glo lite tv !
här får ni en låt ockå, måste ju säga att han gjorde den bra förra veckan på Michael Jackson temat, fast att han låter som Nasse när han pratar, hehe x)
puss :)



Av Mia Corneliusson - 23 oktober 2009 15:21

Idag blev all tapetsering klar, äntligen ! :) Nu är det bara att lägga golv också, och dom kommer på måndag.. :)
Varit i skolan idag med, bara en lektion.. Foto, ganska okej, gjorde inte så mycket menmen var ju där i alla fall slutade 12 med :D Så just nu väntar jag på att min pappa och syster ska komma hit och äta pizza och kolla på dom nya tapeterna.. :) Kommer upp bilder på hur lägenheten blev när dom lagt golv med ^^
Nu blir det till att gå ut och röka och ringa Anna ! :) Puss


Av Mia Corneliusson - 22 oktober 2009 11:50

jag hatar ale byggen jävla målare, dom har ju inte alla hästar i hagen så att säga..
dom är nog dom segaste jävlarna någonsin, dom säger att dom ska ta två dagar på sig att tapetsera..dag 2 säger dom att dom ska vara klara imorgon, och kommer inte ens dag 3.. lagom jävla irriterande.. nu är det dag 4 och dom säger att dom ska bli klara med vardagsrummet idag.. GUUUUUUUUD !!
Om dom inte blir klara imorgon med allt så lovar jag att alla saker ligger utanför sen och jag sätter upp tapeterna själv, för jag hade då fan gjort detta mycket snabbare..
pricken över i:et är ju att golvläggaren kom idag och sa att han inte kan lägga golv förän dom har tapetserat klart, så allt blir väl typ klart om ett år med denna takten. jag blir så sur på sånt här, kan dom inte bara hålla vad om sagt från början så hade ju fan allt varit klart idag typ.. men neeej, jag och rasmus får bo i vårat lilla sovrum som alla möbler står i, får panik !
menmen nu har jag i alla fall grafisk kommunikation i typ 2 timmar och sen blir det att ge sig av hemåt och köpa chips med anna och glo på när dom sätter upp tapeterna x)
Nu ska jag försöka komma ikapp med lite arbete i alla fall, puss



Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards